Nasi nauczyciele.
Dyrektor Szkoły Polskiej - Elżbieta Błotny
.........................................
Dyrektor szkoły kieruje działalnością Polskiej Szkoły i reprezentuje ją na zewnątrz .
Odpowiada za dydaktyczny i wychowawczy poziom pracy szkoły
i zapewnia odpowiednie warunki organizacyjne.
Jest przewodniczącą Rady Pedagogicznej i pracuje wg ustalonego regulaminu.
Współpracuje z Radą Rodziców, Radą Pedagogiczną i Rodzicami.
Sprawuje nadzór pedagogiczny.
Panie Magdalena Makowska i Barbara Buchowiecka
/uczą i wychowują w grupie przedszkolnej
Najbardziej korzystne dla rozwoju dziecka w przedszkolu jest podejście,
w którym wykorzystywane są wszystkie trzy rodzaje aktywności:
- kierowana przez nauczyciela,
- inspirowana,
- spontaniczna - wypływająca z własnej woli i ochoty dzieci ,
Tylko wtedy dziecko ma zapewnione różne możliwości, z których może korzystać.
Dziecko w przedszkolu:,
- uczy się od nauczyciela, próbując go naśladować,
- korzysta z pomocy nauczyciela, jego rad i wskazówek,
- może rozmawiać i dyskutować, przeciwstawiać się i proponować formy aktywności,
- wyjaśniają nauczycielowi i samemu proszą o wyjaśnienia,
Pani Magdalena Mamonko-
/ wychowawczyni klasy 0-1/
...........................................
.........................................
Dyrektor szkoły kieruje działalnością Polskiej Szkoły i reprezentuje ją na zewnątrz .
Odpowiada za dydaktyczny i wychowawczy poziom pracy szkoły
i zapewnia odpowiednie warunki organizacyjne.
Jest przewodniczącą Rady Pedagogicznej i pracuje wg ustalonego regulaminu.
Współpracuje z Radą Rodziców, Radą Pedagogiczną i Rodzicami.
Sprawuje nadzór pedagogiczny.
Panie Magdalena Makowska i Barbara Buchowiecka
/uczą i wychowują w grupie przedszkolnej
Najbardziej korzystne dla rozwoju dziecka w przedszkolu jest podejście,
w którym wykorzystywane są wszystkie trzy rodzaje aktywności:
- kierowana przez nauczyciela,
- inspirowana,
- spontaniczna - wypływająca z własnej woli i ochoty dzieci ,
Tylko wtedy dziecko ma zapewnione różne możliwości, z których może korzystać.
Dziecko w przedszkolu:,
- uczy się od nauczyciela, próbując go naśladować,
- korzysta z pomocy nauczyciela, jego rad i wskazówek,
- może rozmawiać i dyskutować, przeciwstawiać się i proponować formy aktywności,
- wyjaśniają nauczycielowi i samemu proszą o wyjaśnienia,
Pani Justyna Posłuszna
/wychowawczyni klasy II i III/
.............................................
/wychowawczyni klasy II i III/
.............................................
W klasie...
kształtujemy umiejętności potrzebne w życiu,
poszerzamy zainteresowania,
tworzymy warunki do swobodnego rozwoju ucznia,
wypracowujemy pożądane społecznie cechy,
kształtujemy umiejętności potrzebne w życiu,
poszerzamy zainteresowania,
tworzymy warunki do swobodnego rozwoju ucznia,
wypracowujemy pożądane społecznie cechy,
Pani Magdalena Stańczyk
/ uczy geografii /
Na lekcjach geografii
doskonalimy np. orientację na mapie Polski.
/Geografia – nauka przyrodnicza, humanistyczna i społeczna
zajmująca się badaniem powłoki ziemskiej (przestrzeni geograficznej),
jej zróżnicowaniem przestrzennym
pod względem przyrodniczym i społeczno-gospodarczym,
a także powiązaniami pomiędzy środowiskiem przyrodniczym,
a działalnością społeczeństw ludzkich./
Na lekcjach geografii
doskonalimy np. orientację na mapie Polski.
/Geografia – nauka przyrodnicza, humanistyczna i społeczna
zajmująca się badaniem powłoki ziemskiej (przestrzeni geograficznej),
jej zróżnicowaniem przestrzennym
pod względem przyrodniczym i społeczno-gospodarczym,
a także powiązaniami pomiędzy środowiskiem przyrodniczym,
a działalnością społeczeństw ludzkich./
/ wychowawczyni klasy 0-1/
...........................................
W klasie ćwiczymy naukę czytania ze zrozumieniem.
Pracując w grupie nabywamy nowe umiejętności i doświadczenia.
Pani Sylwia Zając
/ uczy jęz.polskiego w klasach starszych/
Na lekcjach języka polskiego najczęściej stosuje się inscenizację,
dramę, pracę w grupach oraz tzw. "burzę mózgów".
Dzięki stosowaniu metod aktywizujących uczniowie z biernych odbiorców przeobrażają się w aktywnych uczestników procesu dydaktycznego.
Zaczynają być dociekliwi, krytyczni, samodzielni, zdolni do podejmowania decyzji
i rozwiązywania różnych problemów.