W sobotę, 18 stycznia świętowaliśmy DZIEŃ BABCI I DZIADKA

Dziękujemy Wam dziadkowie,
To bardzo wam się chwali,
Żeście nam rodziców
Tak dobrze wychowali!


Każdy z nas ma Babcię i Dziadka,
różnie jesteśmy z nimi związani
ale w większości z radością o nich mówimy
i wspominamy wspólnie przeżyte chwile.
Dziadkowie są opiekunami, przyjaciółmi,
a coraz częściej nawet partnerami
w trakcie wielu ciekawych rozmów.

Dzieci zawsze z przejęciem opowiadają o swoich dziadkach,
używając wspaniałych słów:

'mój kochany Dziadek", "moja najlepsza Babcia".

Na sporządzonych przez nich laurkach widnieją kwiaty i serduszka,
przeważnie w kolorze czerwonym,
bo chyba już od najmłodszych lat instynkt podpowiada,
że jest to kolor miłości i wdzięczności.


Występ uczniów klasy drugiej i trzeciej.
... i smacznego.

Babcia zna tuziny bajek, których słucha się wspaniale.
Gry, zabawy, wyliczanki, różne wiersze, zgadywanki,
Zawsze zgrabnie piłkę łapie, aż się na nią gapią gapie.
Zimą bierze mnie na narty, kocham babcię to nie żarty.
Mądra, dobra, uśmiechnięta
wieczorem i z rana.
Więc Ci powiem, droga babciu,
że jesteś kochana!

Mnie nikt życzeń nie chce składać.
Powiem tylko - trudna rada!
Wcale nie jest mi do śmiechu….
Jestem dziadkiem do orzechów!
#############################







Szkoda, że w naszym świętowaniu w szkole zabrakło naszych dziadków.
Nasze życzenia, laurki i uściski przekażemy im po powrocie ze szkoły.

NA PEWNO NIE ZAPOMNIMY TEGO ZROBIĆ.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


W grupie pięciolatków wre praca.


W przedszkolu jest fajnie, ponieważ uczymy się poprzez zabawę.
Wielką litery „J”
i małą litery ”j”
poznaliśmy przez układanie ich z różnych materiałów.
Posłużyły nam do tego materiały z najbliższego otoczenia.


Popularne posty z tego bloga

Obchodziliśmy DZIEŃ MATKI

KONSTYTUCJA 3 MAJA