Zwierzę, zwierzątko,zwierzęta...
W PRZEDSZKOLU.
Rozpoznawaliśmy zwierzęta spotykane w najbliższym otoczeniu
i hodowane przez człowieka.
Nazywaliśmy zwierzęta występujące w gospodarstwie domowym.
Omawialiśmy wygląd dorosłych i młodych zwierząt, ich sposób poruszania się
i odżywiania.
Przyporządkowaliśmy kartki z zapisanymi charakterystycznymi głosami zwierzęcymi,
do obrazków na planszach.
Doskonale naśladowaliśmy ruchy zwierząt i ich odgłosy.
Ćwiczenia aparatu mowy udały się wyśmienicie nam wszystkim.
BYŁO SUPER!
Gdy małe żółte kurczęta
do snu mrużą oczęta,
co mówią gdy coś im się śni ?
W I A D O M O
pii pii, pii, pii.
Rozpoznawaliśmy zwierzęta spotykane w najbliższym otoczeniu
i hodowane przez człowieka.
Nazywaliśmy zwierzęta występujące w gospodarstwie domowym.
Omawialiśmy wygląd dorosłych i młodych zwierząt, ich sposób poruszania się
i odżywiania.
Przyporządkowaliśmy kartki z zapisanymi charakterystycznymi głosami zwierzęcymi,
do obrazków na planszach.
Doskonale naśladowaliśmy ruchy zwierząt i ich odgłosy.
Ćwiczenia aparatu mowy udały się wyśmienicie nam wszystkim.
BYŁO SUPER!
Gdy małe żółte kurczęta
do snu mrużą oczęta,
co mówią gdy coś im się śni ?
W I A D O M O
pii pii, pii, pii.