Dostrzegamy najczęściej używaną głoskę w opowiadaniu. Zajęcia w klasie 0-1
Po wysłuchaniu tekstu zadaniem dzieci było wymienienie głoski jaką najczęściej słyszały. Nauczycielka demonstrowała literę drukowaną i pisaną : E, e- na dużej planszy.
Dzieci zapoznawały się z zapisem litery (kierunek pisowni, elementy składowe)
wykreślały je w tekście,
a następnie literę wielką i małą pisały różnymi częściami ciała:
ręką, palcem, nogą, głową(zachowując prawidłowy kierunek).
Z powodzeniem kaligrafowały. BRAWO!
Nie wykluczone,że w domu zjemy E k l E r k i.
Smakołyk, w nazwie którego mieszczą się aż dwie litery ,,E,,
zachęci nas do gimnastyki buzi i języka podczas oblizywaniu kremu.
Dzieci zapoznawały się z zapisem litery (kierunek pisowni, elementy składowe)
wykreślały je w tekście,
a następnie literę wielką i małą pisały różnymi częściami ciała:
ręką, palcem, nogą, głową(zachowując prawidłowy kierunek).
Z powodzeniem kaligrafowały. BRAWO!
Nie wykluczone,że w domu zjemy E k l E r k i.
Smakołyk, w nazwie którego mieszczą się aż dwie litery ,,E,,
zachęci nas do gimnastyki buzi i języka podczas oblizywaniu kremu.